فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید

فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید

فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید پزشکی است که به کمک رادیولوژیست بیوپسی یا نمونه برداری از تیروئید را انجام می دهد. مشکلات تیروئید از شایع ترین مشکلاتی است که حداقل یک نفر از نزدیکان شما به آن دچار می باشد. آزمایشات مختلفی برای تشخیص مشکل تیروئید درخواست می شود که نمونه برداری از تیروئید در مرحله آزمایشات تکمیلی این مشکل قرار دارد.

معمولا پزشک متخصص نمونه برداری برای تشخیص و درمان گره تیروئید نیاز دارد تا نتیجه نمونه برداری و بیوپسی را به طور دقیق مورد ارزیابی قرار دهد. این نمونه برداری به پزشک کمک می نماید تا بتواند وضعیت تیروئید، میزان پیشروی بیماری و خطرات آن را با دقت بیشتری تشخیص دهد. از طرفی اگر برای پیشگیری از بروز عوارض احتمالی جراحی نیاز به مصرف دارو باشد، پزشک در این مرحله آن را تشخیص داده و برای بیمار دارو تجویز می نماید.

وظیفه فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید

بسیاری از بیماران تیروئید ترس بسیار زیادی نسبت به نمونه برداری دارند. برخی از آن ها فکر می کنند که تنها در صورت بروز سرطان تیروئید نیاز به بیوپسی است و همین موضوع منجر به استرس شدید آن ها می شود. بنابراین دائما از پزشک خود در رابطه با شدت بیماری، میزان پیشرفت و نحوه درمان آن سوال می کنند. پزشک متخصص بیوپسی تیروئید با نمونه برداری از تیروئید، می تواند اطلاعات بسیار دقیق تری را نسبت به بیماری در اختیار فرد قرار دهد.

در نمونه برداری مقدار بسیار کمی از غده تیروئید برداشت می شود و توسط فوق تخصص مورد ارزیابی قرار می گیرد. در این روش به جای استفاده از جراحی و برداشت بافت تیروئید، تنها به کمک سوزن مخصوص مقداری از بافت برداشت می شود. خوشبختانه این روش هیچ گونه خطری ندارد و اسکار ایجاد شده در محل نمونه برداری پس از مدتی برطرف می شود.

فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید

مطالب مرتبط با مقاله فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید :

  1. سونوگرافی خوب برای تیروئید
  2. بهترین مرکز سونوگرافی تیروئید
  3. مراکز نمونه برداری تیروئید تهران
  4. گره های تیروئید یا ندول سالید چیست
  5. بهترین مرکز نمونه برداری تیروئید تهران
  6. چه زمانی سونوگرافی تیروئید لازم است
  7. بهترین مرکز سونوگرافی تیروئید در تهران
  8. کم کاری تیروئید یا هیپوتیروئیدیسم چیست
  9. سونوگرافی تیروئید و پاراتیروئید چگونه است

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله فوق تخصص نمونه برداری از تیروئید می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *