سونوگرافی در میدان ولیعصر

سونوگرافی در میدان ولیعصر

سونوگرافی در میدان ولیعصر : پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه تصویربرداری کمک شایانی به کشف و تشخیص بسیاری از بیماری ها نموده است. شما می توانید با تشخیص زودهنگام و به موقع بیماری ها، از پیشرفت آنها و آسیب بیش تر به ارگان های بدنتان جلوگیری نمایید.

شاید در کلان شهر بزرگی مانند تهران، پیدا کردن یک مرکز تصویربرداری کار سختی به نظر نرسد. اما اگر تمامی این مراکز از استاندارد بالایی برخوردار نباشند چه؟ شاید بتوان بهترین مرکز سونوگرافی در تهران را جایی دانست که تمامی تجهیزات به روز تصویربرداری را داشته باشد.

اما تنها وجود تجهیزات به روز در یک مرکز سونوگرافی نیست که آن را به بهترین تبدیل می کند بلکه مهارت و تخصص اپراتور دستگاه سبب تمایز آن با سایر مراکز می شود.

در صورتیکه نتیجه سونوگرافی و تصویربرداری دقیق نباشد و یا حتی به اشتباه صورت پذیرد، می تواند در روند تشخیص بیماری اختلال ایجاد کند و یا حتی نتایج جبران ناپذیری به بار آورد.

آشنایی مقدماتی با سونوگرافی :

سونوگرافی پروسه ای است که در آن اشعه اولتراساوند به صورت کنترل شده به بافت بدن تابانیده شده و تصویر واضحی را از اندام های داخلی بدن به دست می دهد. سونوگرافی معمولاً برای شناخت بیماری ها و یا مشاهده و بررسی ارگان های بدن انجام می شود.

سونوگرافی برای بررسی کیسه صفرا، کلیه، قلب، کلیه، اندام های داخلی زنان و حتی جنین استفاده می شود. سونو گرافی دو بعدی و سه بعدی را می توان از جمله تصویربرداری های دقیق و با وضوح تصویر بالا دانست که با کمک فراصوت نگاری انجام می گیرد. از سونوگرافی حتی برای مشاهده رگ های خونی که بر اثر تجمع چربی ها و یا لخته های خونی مسدود شده اند استفاده می شود.

در یک مرکز خوب سونوگرافی در میدان ولیعصر،  انواع سونوگرافی ها با دقت بالا قابل انجام می باشد. این پروسه می تواند به همراه سایر تصویر برداری ها انجام شده و به تشخیص دقیق بیماری ها کمک نماید.

اما بهتر است بدانید که در یک مرکز تصویر برداری تنها سونوگرافی انجام نمی شود. پوکی استخوان بیماری ای است که به دلیل نداشتن عارضه به عنوان بیماری خاموش نیز شناخته می شود. این بیماری به راحتی به کمک سنجش تراکم استخوان قابل تشخیص می باشد. این بیماری سالانه بانوان زیادی را درگیر خود می نماید.

همچنین اکثر سرطان ها بدون علائم مشخصی در بدن به وجود آمده و با پیشرفت بیماری و بزرگ شدن توده های سرطانی، اندام های بیش تری را در بدن درگیر می نماید. سرطان پستان از جمله متداول ترین سرطان ها در بین بانوان است. این بیماری که در بافت های سینه رشد و تکثیر می شود، در صورت عدم پیگیری می تواند مرگ آور باشد.

لذا بهتر است بدانید که سرطان سینه تنها با ماموگرافی قابل تشخیص بوده و پیگیر های به موقع را می طلبد.

آزمایش های روتین می تواند ما را از سلامتی ارگان های بدن مطمئن سازد. تمامی ارگان های بدن برای ما ارزشمند بوده و می بایست مراقبت های لازم از آنها انجام گیرد. مراجعه به یک مرکز تصویربرداری خوب می تواند شما را در تحقق این مهم یاری نماید. بنابراین اگر حوالی میدان ولیعصر تردد دارید و به دنبال یک مرکز سونوگرافی در میدان ولیعصر می گردید. ما به شما مرکز سونوگرافی تابناک را پیشنهاد می دهیم

سونوگرافی در میدان ولیعصر

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی در میدان ولیعصر :

  1. سونوگرافی آنومالی و تعیین جنسیت
  2. سونوگرافی کبد و کیسه صفرا در تهران
  3. تست بیوفیزیکال پروفایل BPPدر تهران
  4. سونوگرافی بیضه و پروستات در تهران
  5. سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران
  6. رادیولوژی رنگی سیستم گوارش در تهران
  7. سونوگرافی اسکروتال و نسج نرم در تهران
  8. سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش در تهران
  9. سونوگرافی مایع آمنیوتیک ( مایع اطراف جنین )

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی در میدان ولیعصر ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله سونوگرافی در میدان ولیعصر :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی در میدان ولیعصر می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *