سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران

سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران

بهترین مرکز سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران کجاست؟ سونوگرافی شکم و لگن مردان چیست و چه کاربردی دارد؟ سونوگرافی شکم و لگن مردان چطور انجام می شود؟ آمادگی های لازم برای انجام سونوگرافی شکم و لگن مردان چیست؟ چه کسانی باید سونوگرافی شکم و لگن مردان انجام دهند؟ آیا سونوگرافی شکم و لگن مردان عوارض دارد؟ روش انجام سونوگرافی شکم و لگن مردان چگونه است؟ ویژگی های یک مرکز سونوگرافی شکم و لگن مردان خوب چیست؟

آیا سونوگرافی شکم و لگن مردان تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟ هزینه انجام سونوگرافی شکم و لگن مردان با بیمه چقدر است؟ چطور یک کلینیک سونوگرافی شکم و لگن مردان خوب در تهران پیدا نماییم؟ آیا هزینه های سونوگرافی شکم و لگن مردان تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرد؟ سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران کجا بریم؟ و… سوالاتی هستند که در این مقاله به آنها پاسخ خواهیم داد.

سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران

سونوگرافی شکم و لگن یک روش تصویربرداری غیر تهاجمی است که برای بررسی و چکاپ بیماران مرد توسط پزشک معالج تجویز می‌شود. این روش برای بررسی اندام‌های بدن از جمله کبد، کیسه صفرا، طحال، پانکراس و کلیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سونوگرافی شکم و لگن به دلیل بی‌خطر و ایمن بودن، رایج‌ترین نوع سونوگرافی است.

سونوگرافی شکم و لگن برای تشخیص بیماری‌ها، پیگیری روند درمان، کمک به فرآیند جراحی و بررسی بیماری‌هایی مانند لخته خون، بزرگ شدن اندام‌ها، تجمع مایع در حفره شکمی، سنگ صفرا، فتق، التهاب پانکراس، انسداد یا سرطان کلیه، سرطان کبد، آپاندیسیت، سایر تومورهای شکمی و برخی موارد دیگر نیز استفاده می‌شود.

سونوگرافی شکمی به یک روش انجام دارد، اما سونوگرافی لگن به سه روش سونوگرافی شکمی، واژ ینال و رکتال قابل انجام است. نوع سونوگرافی بستگی به علت مراجعه و جنسیت فرد دارد. در سونوگرافی شکمی، پروب سونوگرافی به روی شکم قرار می‌گیرد و از این روش برای بررسی اندام‌های موجود در حفره شکم استفاده می‌شود. در سونوگرافی واژینال، پروب به همراه پوشش لاتکسدار وارد واژن می‌شود و این روش معمولاً در زنان برای بررسی اندام‌های تناسلی استفاده می‌شود. در سونوگرافی رکتال، پروب به روی مقعد قرار می‌گیرد و این روش برای بررسی اندام‌های موجود در نزدیکی مقعد مانند پروستات استفاده می‌شود.

در صورتی که فرد دارای مشکلات و ناراحتی‌هایی مانند درد شکم، عملکرد غیرطبیعی کبد، سنگ کلیه، سرطان کبد و غیره باشد، پزشک ممکن است برای تشخیص دقیق‌تر بیماری، سونوگرافی شکم و لگن را تجویز کند. در هر صورت، برای انجام سونوگرافی شکم و لگن، بهتر است به یک مرکز سونوگرافی معتبر و با تجهیزات کامل و کارشناسان مجرب مراجعه کنید. قبل از انجام سونوگرافی، بهتر است با پزشک خود درباره آمادگی لازم قبل از این روش صحبت کنید.

بهترین مرکز سونوگرافی شکم و لگن مردان کجاست؟

از بهترین مراکز سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران که از دستگاه های فوق پیشرفته و مدرن تصویربرداری پزشکی که به صورت دوره ای کیفیت عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد زیر نظر رادیولوژیست های متخصص و فوق تخصص بهره می برد، مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک می باشد که آمادگی ارائه این خدمت را تحت پوشش انواع بیمه نامه های عادی و تکمیلی به شما مراجعه کنندگان گرامی را دارا می باشد.

سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران :

  1. سونوگرافی شکم و لگن در تهران
  2. انواع سونوگرافی شکم و کاربرد آن
  3. سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش در تهران
  4. بررسی وضعیت سلامت شکم
  5. سونوگرافی نسج نرم شکم در تهران
  6. آقایان از چه سنی باید چکاپ پزشکی شوند
  7. آزمایش چکاپ آقایان شامل چه مواردی است
  8. سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران
  9. علائم سرطان سینه در مردان چیست

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *