سونوگرافی شکم و لگن در تهران

سونوگرافی شکم و لگن در تهران

سونوگرافی شکم و لگن در تهران کجا برم؟ بهترین سونوگرافى چكاپ شكم و لگن در تهران کجاست؟ کاربردهای سونوگرافی شکم و لگن چیست؟ سونوگرافی شکم و لگن چه کاربردی دارد؟ بهترین زمان سونوگرافی شکم و لگن کی است؟ شرایط سونوگرافی شکم و لگن چیست؟ آمادگی سونوگرافي شکم و لگن چيست؟ سونوگرافی لگن چیست و در زنان و مردان چگونه انجام می شود؟ آیا برای سونوگرافی شکم و لگن باید ناشتا بود؟ سونوگرافی شکم و لگن مردان به چه منظور انجام می شود؟ سونوگرافی لگن از کجاست؟ و …

سوالاتی هستند که احتمالا به تازگی ذهن شما را به خود مشغول کرده، چرا که انجام سونوگرافی شکم و لگن در تهران توسط پزشک معالج برای شما یا یکی از بستگانتان توصیه شده و شما هم اکنون نیاز به اطلاعاتی در ارتباط با شرایط و آمادگی های مورد نیاز برای انجام این تصویربرداری پزشکی دارید. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

سونوگرافی شکم و لگن به چه منظور انجام می شود؟

به صورت معمولا از این سونوگرافی برای بررسی ماهیچه ها، تاندون ها،کیسه صفرا، طحال، پانکراس، کلیه ها، استخوان و بافت های نرم لگن و شکم و … استفاده می شود.

چه زمانی انجام سونوگرافی شکم و لگن توصیه می شود؟

احساس درد در ناحیه شکم، نفخ شکم، مشاهده خون در ادرار، مشکل در مثانه، ناهنجاری های عضلات، برای تشخیص تومور و سرطان، برای تشخیص بیماری های کیسه صفرا، برای تشخیص بیماری های کلیه، برای بررسی پروستات و بیضه در مردان، برای تشخیص علت مشکلات رحم و تخمدان در زنان و … معمولا از این تصویربرداری پزشکی کمک گرفته می شود.

انواع روش های سونوگرافی شکم و لگن :

انجام این تصویربرداری پزشکی به 3 روش زیر امکانپذیر است.

  1. شکمی : از طریق قرار گرفتن دستگاه کوچکی به نام مبدل بروی شکم صورت می پذیرد.
  2. رکتال (برای آقایان) : از طریق وارد کردن مبدل به مقعد صورت می پذیرد.
  3. واژینال (برای خانم ها) : در این روش پزشک دستگاه مبدل را وارد واژن می نماید.

چرا برای انجام سونوگرافی شکم و لگن در تهران باید به کلینیک تابناک مراجعه کرد؟

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک به عنوان یکی از مجهزترین مراکز تصویربرداری پزشکی مشغول به فعالیت در ایران در پرتو به کارگیری مدرنترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی زیر نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص آمادگی دارد تا خدمات سونوگرافی شکم و لگن در تهران را به صورت آزاد و تحت پوشش قرارداد با انواع بیمه های عادی و تکمیلی به شما مراجعه کنندگان گرامی در سریعترین زمان ممکن با بالاترین سطح از کیفیت خدمات ارائه نماید. هدف مدیریت وکارکنان این مجموعه کسب رضایت حداکثری و ایجاد یک ارتباط صمیمانه با شما عزیزان می باشد.

سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی شکم و لگن در تهران :

  1. انواع سونوگرافی شکم و کاربرد آن
  2. سونوگرافی شکم و لگن مردان در تهران
  3. سونوگرافی شکم و دستگاه گوارش در تهران
  4. بررسی وضعیت سلامت شکم
  5. سونوگرافی نسج نرم شکم در تهران
  6. سونوگرافی بررسی لگن زنان
  7. مرکز سونوگرافی خوب
  8. رادیولوژی و سونوگرافی
  9. بهترین سونوگرافی تهران

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی شکم و لگن در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله سونوگرافی شکم و لگن در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی شکم و لگن در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *