سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران

سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران

بهترین مرکز سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران کجاست؟ ویژگی های یک کلینیک سونوگرافی سینه و زیر بغل خوب چیست؟ چه مراکزی خدمات سونوگرافی سینه و زیر بغل را ارائه می نمایند؟ دقیق ترین مرکز سونوگرافی سینه و زیر بغل کجاست؟ بهترین دکتر متخصص سونوگرافی سینه و زیر بغل چه کسی است؟ چطور یک مرکز سونوگرافی سینه و زیر بغل معتبر پیدا کنیم؟ مراکز سونوگرافی سینه و زیر بغل چه خدماتی را ارائه می نمایند؟ آدرس و تلفن بهترین مرکز سونوگرافی سینه و زیر بغل را چطور پیدا کنیم؟

نحوه انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی سینه و زیر بغل چگونه است؟ هزینه سونوگرافی سینه و زیر بغل با بیمه و به صورت آزاد چقدر می شود؟ چه پارامترهایی را برای انتخاب یک کلینیک سونوگرافی سینه و زیر بغل خوب باید مد نظر قرار داد؟ مجهزترین کلینیک سونوگرافی سینه و زیر بغل کجا واقع شده است؟ آیا خدمات سونوگرافی سینه و زیر بغل در تمام مراکز تصویربرداری پزشکی مشمول بیمه می شود؟ آیا بیمه تکمیلی هزینه سونوگرافی سینه و زیر بغل را پرداخت می نماید؟

سونوگرافی سینه و زیر بغل چیست؟

سونوگرافی پستان یک تصویربرداری پزشکی از ناحیه بافت سینه و زیر بغل به کمک اشعه ایکس به منظور تشخیص و بررسی توده‌ های موجود در پستان و سایر ناهنجاری ها در این ناحیه از بدن است که به ندرت در میان آقایان مشاهده می شود اما در میان خانم ها بسیار شایع می باشد.

آیا سونوگرافی پستان ( سینه و زیر بغل ) خطر دارد؟

خیر این تصویربرداری پزشکی یک روش غیر تهاجمی و بدون درد می باشد و با توجه به تحقیقاتی که تا کنون در ارتباط با مضرات آن شده تا این زمان هیچ خطر قابل ملاحظه ای در ارتباط با آن گزارش نشده است.

چه معیارهایی را برای انتخاب یک کلینیک سونوگرافی سینه خوب باید مد نظر قرار داد؟

از شاخص ترین پارامترهای یک مرکز خوب برای سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران می توان به استفاده از دستگاه های تصویربرداری پزشکی مدرن و فوق پیشرفته که کیفیت آنها باید به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار بگیرد، بهره مندی از کادر درمان متشکل از رادیولوژیست های متخصص و فوق تخصص که با شرکت در دوره های آموزشی پزشکی مرتبط به صورت مرتب دانش خود را بروز می نمایند، ارائه خدمات با انواع بیمه های عادی و تکمیلی، محیط پاکیزه برای انجام تصویربرداری ها به منظور حفظ سلامت جسمانی و روحی مراجعه کنندگان  و همچنین انجام آزمایشات سر ساعت مقرر از پیش تعیین گشته اشاره داشت.

که با تلاش کادر مدیریت کلینیک تابناک ( مرکز رادیولوژی و سونوگرافی ) سعی شده کلیه معیارهای توضیح داده شده در بالا، در این مجموعه با بالاترین سطح از کیفیت خدمات به مراجعه کنندگان گرامی ارائه گردد.

دلایل انجام سونوگرافی سینه و زیر بغل چیست؟

در صورت احساس توده در پستان و زیر بغل

به عنوان غربالگری مکمل برای تشخیص سرطان سینه

برای تعیین نوع توده و ضایعه در بافت سینه و زیر بغل

به منظور اندازه‌ گیری سایز دقیق توده پستان و زیر بغل

در شرایطی که درد، قرمزی و ترشح در پستان مشاهده می شود

جهت هدایت سوزن به هنگام نمونه ‌برداری از بافت پستان و زیر بغل

برای تصویربرداری از سینه افراد جوان به دلیل عدم کاربرد ماموگرافی در نمایش بافت متراکم سینه این افراد

کلینیک تابناک از بهترین مراکز سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی است.

سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران :

  1. جواب سونوگرافی سینه
  2. علائم سرطان سینه بدخیم
  3. مركز سونوگرافي سينه در تهران
  4. علائم سرطان سينه در زنان چیست
  5. علائم سرطان سینه در مردان چیست
  6. چگونه سرطان سينه را تشخيص دهيم
  7. تفاوت کیست با سرطان سینه چیست؟
  8. بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه
  9. نمونه برداری از توده پستانی چیست و چطور انجام می شود؟

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی سینه و زیر بغل در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *