بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه

بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه

بهترین مرکز بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه در تهران کجاست؟ ویژگی های یک کلینیک بیوپسی پستان خوب چیست؟ چه مراکزی خدمات بیوپسی پستان را ارائه می نمایند؟ چطور بهترین مراکز بیوپسی پستان را شناسایی نماییم؟ دقیق ترین مرکز بیوپسی پستان کجاست؟ بهترین دکتر متخصص بیوپسی پستان چه کسی است؟ چطور یک مرکز بیوپسی پستان معتبر پیدا کنیم؟ مراکز بیوپسی پستان چه خدماتی را ارائه می نمایند؟ آدرس و تلفن بهترین مرکز بیوپسی پستان را چطور پیدا کنیم؟

نحوه انتخاب بهترین مرکز بیوپسی پستان چگونه است؟ هزینه بیوپسی پستان با بیمه و به صورت آزاد چقدر می شود؟ چه پارامترهایی را برای انتخاب یک کلینیک بیوپسی پستان خوب باید مد نظر قرار داد؟ مجهزترین کلینیک بیوپسی پستان کجا واقع شده است؟ آیا خدمات بیوپسی پستان در تمام مراکز تصویربرداری پزشکی مشمول بیمه می شود؟ آیا بیمه تکمیلی هزینه بیوپسی پستان را پرداخت می نماید؟

بیوپسی پستان چیست؟

برای تشخیص خوش خیم یا بد خیم بودن توده های مشکوک موجود در ناحیه سینه نیاز است یک نمونه بسیار کوچک از بافت پستانی به منظور بررسی در آزمایشگاه استخراج گردد به این فرآیند بیوپسی یا نمونه برداری از پستان گفته می شود. با ما در ادامه مقاله بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه همراه باشید.

انواع بیوپسی پستان چیست؟

بیوپسی با روش آسپرسیون به کمک سوزن ظریف : معمولا به هنگامی که دسترسی به بافت توده راحت باشد از این روش استفاده می شود.

بیوپسی با استفاده از سوزن(CNB) : در این  روش با استفاده از یک سوزن مخصوص بافت‌های نمونه را از توده پستان خارج می نمایند. در این روش توده ای به میزان یک دانه برنج از سینه استراخ شده و برای بررسی بیشتر به آزمایشگاه ارسال می گردد.

بیوپسی استریوتاکتیک : این روش معمولا برای تشخیص و علامت زدن محل دقیق قرارگیری توده مشکوک پستانی مورد استفاده قرار می گیرد.  ( برای انجام این نمونه برداری از ماموگرافی کمک گرفته می شود )

بیوپسی سرجیکال : در این شیوه از بی حسی موضعی و جراحی سرپایی کمک گرفته می شود و اغلب توده مشکوک به همراه مقداری از بافت سالم سینه از بدن خارج می شود.

چطور بهترین مراکز بیوپسی پستان را شناسایی نماییم؟

از ویژگی های بهترین کلینک های بافت برداری پستان برای تشخیص سرطان سینه می توان به کادر درمان متخصص و فوق تخصص در زمینه رادیولوژی، استفاده از دستگاه های تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته و مدرن، انجام تصویربرداری ها سر ساعت مقرر از پیش تعیین شده در راستای کاهش اتلاف وقت و ارتقا و بهبود سلامت روانی بیماران، محیطی تمیز و بسیار پاکیزه جهت حفظ سلامت مراجعه کنندگان و طرف قرارداد بودن با انواع شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی به منظور کاهش هزینه های درمانی اشاره داشت.

کلینیک تابناک یکی از بهترین مراکز بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه در تهران آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی است.

چند درصد توده های پستانی سرطانی هستند؟

اغلب انسان ها علی الخصوص بانوان به دلیل تصورات ذهنی که از قبل برای آنها به وجود آمده است معمولا به هنگامی که به وجود توده های اضافی در ناحیه سینه و زیر بغل خود آگاهی پیدا می نمایند به اشتباه این تصور را پیدا می کنند که دچار سرطان سینه شده اند و روحیه خود را می بازند. در صورتی که با وجود این که نمی توان درصد مشخصی برای سرطانی یا غیر سرطانی بودن توده های موجود در ناحیه پستان تعیین کرد اما در اغلب موارد این توده ها سرطانی نمی باشند و در صورت تشخیص به موقع می توان اقدام به درمان آنها نمود.

بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه

مطالب مرتبط با مقاله بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه :

  1. سرطان سینه
  2. نمونه برداری از پستان
  3. بهترین مرکز سونوگرافی پستان
  4. بهترین متخصص اینترونشن پستان
  5. متخصص سونوگرافی پستان خوب
  6. بهترین مرکز نمونه برداری پستان تهران
  7. نمونه برداری از توده پستانی چیست و چطور انجام می شود؟
  8. علائم سرطان سینه بدخیم
  9. مركز سونوگرافي سينه در تهران

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *