بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران

بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران

چجوری می توان بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران را پیدا کرد ؟ ویژگی های یک مرکز خوب سونوگرافی پستان چیست ؟ این تصویربرداری پزشکی چه زمانی و به چه علتی توسط پزشک معالج توصیه می شود ؟ کاربرد ، شرایط و ویژگی های انجام یک تصویربرداری از پستان در یک مرکز درمانی شناخته شده چیست ؟ برای پیدا کردن پاسخ سوالات ذکر شده در بالا و یا سوالات دیگر از این دست به شما پیشنهاد می نماییم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی سونوگرافی پستان

سونوگرافی پستان به منظور بررسی وجود هرگونه توده در قسمت سینه‌هاست که به صورت تصویربرداری از این ناحیه به کمک روش اولتراسوند و بدون استفاده از اشعه انجام می‌پذیرد. قبل از انجام این تست، ابتدا بیمار تحت معاینه فیزیکی و ماموگرافی قرار می‌گیرد. در صورت وجود هرگونه توده قابل لمس، کیست و مشکل غیرعادی بیمار به سونوگرافی فرستاده می‌شود. سونوگرافی پستان بهترین روش برای تشخیص توده‌های خوش خیم، توده‌های سرطانی و کیست‌های خوش خیم حاوی مایع است. از این روش در نمونه برداری سوزنی از بافت‌های مشکوک در سینه‌ها استفاده می‌شود. البته لازم به ذکر است که این نوع روش به تنهایی برای تشخیص برخی توده‌های سرطانی مثل کلسیفیکاسیون کافی نیست.

در این روش با استفاده از دستگاه سونوگرافی، امواج فراصوت به سمت سینه‌ها فرستاده می‌شود. امواج اولتراسوند در صورت برخورد با هر کیست، بافت و توده‌ی ناشناس، می‌تواند محل دقیق زایده، فاصله‌ی آن و جامد یا مایع بودن آن را با اندازه گیری دقیق سرعت و زمان برگشت این امواج به دستگاه، مشخص کند. با ما در ادامه مقاله بهترین مرکز سونوگرافی پستان همراه باشید.

مزایای سونوگرافی سینه

این روش تشخیصی به دلایل مختلفی بر روش‌های دیگر ارجحیت دارد از جمله:

  1. این روش در خانم‌های جوان که بافت سینه‌ها و غدد شیردهی متراکم است بر ماموگرافی ارجحیت دارد.
  2. در این روش از اشعه استفاده نمی‌شود بنابراین در خانم‌های باردار احتمال آسیب به جنین وجود ندارد.
  3. اشعه ایکس سرطان زا است اما امواج صوتی اولتراسوند خطر سرطان زایی ندارد.
  4. اندازه و نوع دقیق توده‌های مشکوک در این تست کاملاً مشخص می‌شود.
  5. میزان خطای این روش بسیار پایین بوده و بنابراین روش مطمئنی برای تشخیص می‌باشد.

موارد انجام تست سونوگرافی سینه

از این تست به منظور تشخیص این موارد در روند تشخیص و درمان استفاده می‌شود:

  1. تعیین نوع و اندازه‌ی دقیق توده‌ها
  2. غربالگری تکمیل کننده‌ی سرطان سینه
  3. به عنوان راهنما در هنگام انجام نمونه برداری سوزنی از توده‌های موجود در سینه

بهترین مرکز سونوگرافی پستان

مطالب مرتبط با مقاله بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران :

  1. مراکز بیوسی پستان
  2. نمونه برداری از پستان
  3. بهترین متخصص اینترونشن پستان
  4. متخصص سونوگرافی پستان خوب
  5. بهترین مرکز نمونه برداری پستان تهران
  6. بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه
  7. نمونه برداری از توده پستانی چیست و چطور انجام می شود؟
  8. علائم سرطان سینه بدخیم
  9. علائم سرطان سينه در زنان چیست

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله بهترین مرکز سونوگرافی پستان در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *