سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک

سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک

سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک

کلینیک تابناک به عنوان مرکز رادیولوژی و سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک ها ( ملت – تجارت – صادرات – ملی – کشاورزی ) آماده ارائه انواع خدمات انجام آزمایش ها و تصویربرداری های تخصصی پزشکی زیر نظر کادر درمان مجرب ( پزشکان متخصص و فوق تخصص ) در سریعترین زمان ممکن با بالاترین دقت به کلیه کارمندان رسمی و قراردادی ، خانواده ها و وابستگان بیمه ای کلیه بانک های کشور با مناسب ترین تعرفه ممکن می باشد.

سونوگرافی طرف قرارداد بانک ملت :

بانک ملت در تاریخ 31 تیر 1359 از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان تشکیل شد و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغاز گردید. در تاریخ 2 مرداد 1386 شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید. بانک ملت در حال حاضر با سرمایه 207042 میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانک‌های کشور است.

مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. کارکنان این بانک و افراد تحت پوشش آنها در صورت نیاز به تصویربرداری پزشکی می توانند از خدمات کلینیک تابناک به عنوان مرکز رادیولوژی و سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک استفاده نمایند.

سونوگرافی طرف قرارداد بانک تجارت :

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار در قالب شرکت سهامی خاص با مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید. تغییر شخصیت حقوقی بانک به سهامی عام در سال 1387در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری ثبت و آگهی شد و سهام بانک در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

هم اکنون بانک تجارت با 19.000 نفر پرسنل با بیش از 1600 شعبه جزو بزرگترین بانک های تجاری کشور است. شما نیز اگر از کارکنان بانک تجارت می باشید پیرو قراردادهای منعقد گشته فی مابین این مرکز با بانکت جارت می توانید از تسهیلات درمانی کلینیک تابناک بهره مند گردید.

سونوگرافی طرف قرارداد بانک صادرات :

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانك خصوصی و بصورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در ١٥ شهريورماه سال ١٣٣١ تاسيس گردید. بانک صادرات ایران از بدو تأسیس، نوآوری در ارایه محصولات و خدمات بانکی و احترام به مشتریان و مراجعان را به عنوان اصل ثابت و جدایی ناپذیر خود قرار داده.

بانک صادرات ايران پس از پيروزی انقلاب اسلامی، در سال ١٣٥٨ در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی، “ملی” اعلام گرديد و پس از ٣٠ سال در راستاي اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی، در ١٩ خردادماه سال ١٣٨٨ به جرگه بانک‌های خصوصی پيوست و با کد «وبصادر» در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذيرفته شد. کارمندان و کارگران بانک صادرات و افراد تحت پوشش آنها در صورت نیاز به آزمایش ها و تصویربرداری های پزشکی می توانند از خدمات کلینیک تابناک ( مرکز رادیولوژی و سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک ) استفاده نمایند.

سونوگرافی طرف قرارداد بانک ملی :

پس از پایان جنگ جهانی اول و خروج اشغالگران از ایران، قانون تاسیس بانک ملی ایران در جلسه مورخ 14 اردیبهشت 1306 به تصویب مجلس رسید و اساسنامه بانک در 14 تیر ماه 1307 مورد تصویب قرار گرفت و در روز سه شنبه 20 شهریور 1307 بانک ملی ایران در تهران رسماً كار خود را آغازكرد. تعداد كاركنان بانک در روز افتتاح اعم از ایرانی و آلمانی از 27 نفر تجاوز نمی‏كرد در حال حاضر تعداد كاركنان بانک ملی ایران بالغ بر 45 هزار نفر است .

در حال حاضر بیش از 2876 شعبه فعال در داخل، 14 شعبه فعال و 4 سابسیدری در خارج كشور و مشغول بكارند كه باعث شده این بانک یكی از قوی‏ترین مؤسسات مالی چه در ایران حتی در دنیا باشد.  شما کارکنان گرامی بانک ملی به همراه افراد تحت پوششتان پیرو تفاهمات صورت پذیرفته می توانید از خدمات درمانی کلینیک تابناک استفاده نمایید.

سونوگرافی طرف قرارداد بانک کشاورزی :

بانک کشاورزی در بیست و یکم خرداد سال 1312 تاسیس شد در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده. این بانک یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. این بانک هم‌اکنون با پشتوانة هشتاد و هشت سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یک بانک پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانکی به همه مردم در سراسر کشور در حال خدمت رسانی است.

بانک کشاورزی در حال حاضر 1817 شعبه دارد و 50 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند. کلینیک تابناک به عنوان سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک ها آماده خدمات رسانی به کارکنان این بانک پیرو توافقات صورت پذیرفته فی مابین می باشد.

سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک :

  1. سونوگرافی با انواع بیمه در تهران
  2. رادیولوژی طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی
  3. سونوگرافی طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی
  4. بهترین سونوگرافی تهران
  5. بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران
  6. مرکز سونوگرافی خوب
  7. رادیولوژی و سونوگرافی
  8. آمادگی قبل از انجام سونوگرافی
  9. سونوگرافی بانوان در تهران

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *