بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران

بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران

بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران چه ویژگی هایی دارد؟ دقیق ترین و بهترین کلینیک تصویربرداری پزشکی در کجای تهران واقع شده است و چه خدماتی ارائه می نماید؟ آیا تصویربرداری های پزشکی تحت پوشش تمامی بیمه های درمانی قرار می گیرند؟ انواع تصویربرداری پزشکی کدام است؟ کیفیت دستگاه تصویربرداری چه تاثیری در تشخیص درست بیماری و درمان آن دارد؟ چگونه یک کلینیک تخصصی خوب برای انجام تصویربرداری پزشکی خود انتخاب نماییم؟ ویژگی های یک رادیولوژیست یا سونوگرافیست خوب چیست؟ و …

اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده، احتمالا شما به تازگی به پزشک مراجعه کرده اید و برای طی پروسه درمان خودتان نیاز به انجام تصویربرداری پزشکی دارید. خبر خوب این است که این مقاله با هدف پاسخگویی به این دست از سوالات شما عزیزان گردآوری گشته است پس ما را همراهی بفرمایید.

ویژگی های بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران :

دستگاه های مدرن و پیشرفته :

نتایج به دست آمده از انجام تصویربرداری های پزشکی با دستگاه های قدیمی و فرسوده با احتمال بسیار زیادی با خطا همراه است. از این رو کیفیت دستگاه ها در کلینیک تابناک به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت نیاز به سرعت تعمیر می شوند و یا در صورت غیر قابل تعمیر بودن با مدرنترین دستگاه ها جایگزین می گردند.

پزشکان متخصص و فوق تخصص :

انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی زیر نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص می تواند سبب اطمینان خاطر هر چه بیش از پیش نتایج به دست آمده باشد. در کلینیک تابناک پزشکانی فرآیند درمانی شما را پیگیری می نمایند که فارغ التحصیل بهترین دانشگاه های ایران می باشند و دوره های تخصصی بسیاری را در کشورهای مختلف گذرانده اند و تجربه بالایی در انجام تصویربرداری های پزشکی دارا می باشند.

کلینیک تابناک بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران آماده خدمات رسانی به شما سروران گرامی است.

انجام به موقع تصویربرداری :

تصور این که از قبل وقتی را رزرو کرده باشید اما حالا به آن هیچ احترامی گذاشته نشود، طبیعتا برای هر انسانس زجرآور است. بنابراین ما در این مرکز درمانی در تلاشیم تا جای ممکن این مشکل را مرتفع نماییم. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که انجام فرآیندهای پزشکی گاها بنا به دلایل از پیش تعیین نشده با وقفه همراه است که این مسئله در حد چند دقیقه قابل اغماض است.

پرسنل مودب و موجه :

حضور پرسنلی مودب که با کمال احترام پذیرای مراجعه کنندگان باشند و بتوانند مشکلات بیماران را به سرعت برطرف نمایند نیاز هر مرکز درمانی است که خوشبختانه در این کلینیک ما از بهترین پرسنل در این زمینه برخوردار می باشیم.

محیط تمیز و شیک :

شاید تصور انجام یک تصویربرداری پزشکی مثل رادیولوژی یا سونوگرافی در یک محیط شلوغ و کثیف مثل مدیران کلینیک ما مشمئز کننده باشد. از این رو شما با حضور در کلینیک تابناک این اطمینان خاطر را خواهید داشت که در یک محیط بسیار تمیز، زیر نظر پزشکان متخصص و با استفاده از بروزترین و پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری، آزمایشات خود را انجام خواهید داد.

بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران

مطالب مرتبط با مقاله بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران :

  1. معرفی انواع رادیولوژی و کاربرد آن ها
  2. تفاوت رادیولوژی و سی تی اسکن در چیست
  3. مرکز سونوگرافی خوب
  4. رادیولوژی و سونوگرافی
  5. بهترین سونوگرافی تهران
  6. آمادگی قبل از انجام سونوگرافی
  7. بهترین مرکز هیستروسالپنگوگرافی
  8. احتمال تشخیص اشتباه در سونوگرافی
  9. بهترین مرکز سونوگرافی زنان در تهران

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *