تشخیص کوتاهی پا در نوزادان

تشخیص کوتاهی پا در نوزادان

تشخیص کوتاهی پا در نوزادان چگونه است؟ آمادگی های لازم برای انجام تشخیص کوتاهی پا چیست؟ چه کسانی باید تشخیص کوتاهی پا انجام دهند؟ آیا تشخیص کوتاهی پا عوارض دارد؟ روش انجام تشخیص کوتاهی پا چگونه است؟ بهترین مرکز تشخیص کوتاهی پا در تهران کجاست؟ ویژگی های یک مرکز تشخیص کوتاهی پا خوب چیست؟ آیا تشخیص کوتاهی پا تحت پوشش بیمه قرار می گیرد؟ هزینه انجام تشخیص کوتاهی پا با بیمه چقدر است؟ چطور یک کلینیک تشخیص کوتاهی پا خوب در تهران پیدا نماییم؟ تشخیص کوتاهی پا چطور انجام می شود؟ و …

سوالاتی هستند که تلاش داریم در این مقاله از سایت مرکز تصویربرداری پزشکی تابناک به آنها پاسخ دهیم. شایان ذکر است شما عزیزان از طریق تماس با بخش پذیرش کلینیک و یا ثبت پرسش در بخش نظرات پایین همین صفحه می توانید پاسخ سایر سوالاتی که در این مقاله به آنها اشاره ای نشده را دریافت نمایید.

تشخیص کوتاهی پا در نوزادان

اگرچه بسیاری از موارد کوتاهی پا کاملاً مشخص و با چشم قابل تشخیص است، با این وجود تفاوت طول کمتر از 25 میلی‌متر (در حدود یک اینچ) را معمولاً نمی‌توان با چشم تشخیص داد. لذا در کودکان بزرگسال، هم اندازه نبودن پاها در مرحله اول توسط والدین و یا پز شک اطفال تشخیص داده می‌شود زیرا در این سنین لنگیدن کودک بیشتر می‌شود.

برای تشخیص کوتاهی پا، پزشک از سلامت عمومی، سابقه پزشکی و علائم کودک سوال می کند. سپس او یک معاینه دقیق از نحوه نشستن، ایستادن و حرکت کودک برای تشخیص کوتاهی پا انجام می دهد.

کوتاهی پا در نوزادان ممکن است به دلیل عفونت استخوانی، بیماری های استخوانی، شرایط بسیار نادر همانند وضعیتی که یک طرف بدن از طرف دیگر بزرگتر باشد، بد شکلی های عروقی و یا تومورهای از قبیل همانژیوم، تومور ویلم (کلیه)، آتروز سپتیک، شکستگی های بهبود یافته و یا سایر جراحی های ارتوپدی رخ بدهد.

درمان کوتاهی پا و هم اندازه نبودن پاها به علت آن، سن بیمار و شدت اختلاف طول دو پا بستگی دارد. روشهای درمان شامل فیزیوتراپی، اپیفیزیودیز، جراحی و استفاده از کفش طبی است. درمان با فیزیوتراپی شامل تمرینات و حرکاتی است که به کودک کمک می کند تا عضلات و استخوان های پا را تقویت کند و بهبود بخشد. اپیفیزیودیز یک روش جراحی است که با استفاده از دستگاهی به نام اپیفیز، اندام را کوتاه می کند یا رشد آن را کند می کند. در موارد شدید، جراحی ممکن است لازم باشد. استفاده از کفش طبی نیز می تواند به کودک کمک کند تا بهتر راه برود و از درد و عوارض کوتاهی پا کاسته شود.

چرا برای انجام تشخیص کوتاهی پا در نوزادان بهتر است به کلینیک تابناک مراجعه کنیم؟

یکی از بهترین مراکز انجام تشخیص کوتاهی پا در نوزادان در تهران، مرکز تصویربرداری پزشکی تابناک است. زیرا در این مرکز انواع رادیولوژی و سونوگرافی شما مراجعه کنندگان گرامی با پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی موجود در ایران زیر نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص تحت پوشش انواع بیمه های عادی و تکمیلی صورت می پذیرد. هدف مدیریت و کارکنان این مجموعه از ارائه خدمات به شما تنها کسب درآمد نیست و پرسنل این مجموعه علاقه مند به ایجاد یک رابطه دوستانه پایدار و طولانی مدت با شما سروران گرامی می باشد و موید این گفتار می تواند یکبار مراجعه حضوری یا تماس تلفنی شما عزیزان با این کلینیک باشد.

تشخیص کوتاهی پا در نوزادان

مطالب مرتبط با مقاله تشخیص کوتاهی پا در نوزادان :

  1. سونوگرافی فراصوتی داپلر عروق پا
  2. عکس رادیولوژی پا در تهران
  3. کوتاهی اندام تحتانی و پاها
  4. روش تشخیص کوتاهی پا چیست
  5. عکس رادیولوژی پای پرانتزی در تهران
  6. فرق پای پرانتزی با زانوی پرانتزی چیست
  7. آیا پای پرانتزی باعث کوتاهی قد میشود
  8. لخته شدن خون در پا یا لخته وریدی
  9. بهترین مرکز تصویربرداری پزشکی در تهران

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله تشخیص کوتاهی پا در نوزادان ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله تشخیص کوتاهی پا در نوزادان :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله تشخیص کوتاهی پا در نوزادان می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *