هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه

هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه

هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه در کلینیک تابناک دقیقا مطابق تعرفه بیمه درمانی است که شما تحت پوشش آن قرار دارید. مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در پرتو به خدمت گیری مجرب ترین کادر پزشکی ( کادر درمان متخصص و فوق تخصص ) آمادگی دارد تا این تصویربرداری پزشکی را با بالاترین دقت در مناسب ترین زمان مورد نظر شما انجام دهد.

شما عزیزان نیز می توانید جهت رزرو وقت و اطلاع دقیق از تعرفه انجام این تصویربرداری با بیمه درمانی خود با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید. همچنین کلینیک تابناک جهت حمایت از کمپین مبارزه با پوکی استخوان ، به مراجعه کنندگان از طریق سایت ، با ارائه کد تخفیف 1400BMD ، تخفیف ویژه 20 درصد ارائه می دهد. لذا خواهشمند است جهت هماهنگی کد تخفیف را به منشی ارائه دهید.

سنجش تراکم استخوان یا دانسیتومتری استخوان چیست ؟

BMD یکی از روش های تصویربرداری پزشکی است که به کمک از آن می توان سفتی، سختی و درجه محکم بودن استخوان های بدن را بررسی نمود. دو نوع دستگاه اسکن برای دانسیتومتری استخوان وجود دارد. در دستگاه های اسکنر مرکزی تراکم استخوان های مرکز بدن یعنی ستون مهره و لگن بررسی شده و در دستگاه های اسکنر محیطی تراکم استخوان های محیطی تر مانند مچ دست، مچ پا و انگشتان بررسی میشود. با ما در ادامه مقاله هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه همراه باشید.

چه زمانی باید از سنجش تراکم استخوان استفاده کرد ؟

  1. مصرف کورتون به مدت طولانی
  2. کم بود شدید وزن با BMI کمتر از ۱۹
  3. بروز شکستگی استخوان بعد از ضربه خفیف
  4. سابقه وجود شکستگی لگن در خانواده مادری
  5. ایجاد قوز در کمر به علت شکستگی‌های مهره
  6. آمنوره یا قطع پریودهای قاعدگی قبل از یائسگی
  7. بروز یائسگی زودرس در سنین کمتر از ۴۵ سال
  8. وجود بیماری‌های مانند روماتیسم مفصلی و یا بیماری سلیاک همراه با پوکی استخوان

هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه چقدر است ؟

با توجه به این که شرکت های مختلف ، خدمات بیمه ای متفاوتی را به کارکنان خود ارائه می نمایند. از این رو تعرفه ای که هر بیمه نامه می پردازد متفاوت است.

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک به عنوان جامع ترین مرکز تصویربرداری پزشکی تهران در راستای رفاه حال شما مراجعه کنندگان گرامی حداکثر تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق انعقاد قراردادهای مختلف با شرکت های مختلف ارائه دهنده بیمه از جمله بیمه تامین اجتماعی ، بیمه خدمات درمانی ، بیمه نیروهای مسلح ، بیمه شهرداری ، بیمه بانک ملت ، بیمه بانک ملی ، بیمه بانک صادرات ، بیمه بانک تجارت ، بیمه بانک کشاورزی و … بالاترین سطح از کیفیت خدمات را به شما سروران گرامی ارائه دهد.

هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه

مطالب مرتبط با مقاله هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه :

  1. سونوگرافی با انواع بیمه در تهران
  2. سونوگرافی طرف قرارداد با شهرداری
  3. سونوگرافی طرف قرارداد با انواع بانک
  4. سنجش تراکم استخوان با بیمه تامین اجتماعی
  5. مرکز سونوگرافی خوب
  6. بهترین سونوگرافی تهران
  7. سنجش تراکم استخوان برای چیست
  8. اقدامات قبل از سنجش تراکم استخوان
  9. سنجش تراکم استخوان در میدان ولیعصر

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله هزینه سنجش تراکم استخوان با بیمه می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

10 دیدگاه ها

  • mohammad, 26 اسفند, 1400 @ 5:30 ق.ظ پاسخ

    تیتر قیمته ولی عددی نیست
    با بیمه دی هم قرارداد دارین؟
    و اگه دارین چقد هزینه سنجش تراکم استخوان میشه؟

    • کلینیک تابناک, 1 فروردین, 1401 @ 9:15 ق.ظ پاسخ

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک تماس بگیرید
      با آرزوی سلامتی

  • دنیس, 4 مرداد, 1402 @ 9:05 ق.ظ پاسخ

    … تو سایت تون . چرا قیمت نمیدید؟ نوشتید هزینه آزمایش. ولی هیچ عددی نیس

    • کلینیک تابناک, 11 مرداد, 1402 @ 4:11 ق.ظ پاسخ

      سلام دوست عزیز
      لطفا به اعصاب خودتان مسلط باشید. به دلیل متغییر بودن هزینه هایی که شرکت های بیمه مختلف، تصویربرداری های گوناگون تحت پوشش قرار می دهند، امکان ارائه هزینه تصویربرداری تحت پوشش تمام بیمه نامه ها در سایت وجود ندارد، شما می توانید از طریق تماس با بخش پذیرش کلینیک تابناک با اعلام بیمه نامه تحت پوشش خود از هزینه دقیق تصویربرداری آگاه شوید.
      شاد، موفق و پیروز باشید.

  • محسن, 15 آبان, 1402 @ 4:44 ب.ظ پاسخ

    سلام.دوست عزیز شما که میگی قیمت ها متغیر هستن.میتونید قیمت یک روزی به عنوان مثال یکم مهر 1402 رو یجا ذکر کنید که ملت بفهمن قیمت حدودی آزمایش چقدره.خلاف شرع و قانون نیس نگران نباشید.

    • کلینیک تابناک, 16 آبان, 1402 @ 3:19 ق.ظ پاسخ

      سلام دوست عزیز، شما می توانید در هر لحظه از طریق تماس تلفنی با بخش پذیرش کلینیک تابناک به صورت دقیق از هزینه سنجش تراکم استخوان به صورت آزاد و یا با توجه به بیمه نامه ای که تحت پوشش آن قرار داردید، آگاهی پیدا نمایید. با تشکر و آرزوی سلامتی

  • کوروش, 10 دی, 1402 @ 4:23 ب.ظ پاسخ

    سلام

    لطفا در تیتر زدن رعایت شعور مخاطب را بفرمایید .

    • کلینیک تابناک, 10 دی, 1402 @ 4:39 ب.ظ پاسخ

      سلام کوروش عزیز
      شما می توانید در هر لحظه از طریق تماس تلفنی با بخش پذیرش کلینیک تابناک به صورت دقیق از هزینه سنجش تراکم استخوان آگاهی پیدا نمایید.
      سبز باشید و مانا

  • Ardavan, 17 اسفند, 1402 @ 0:31 ق.ظ پاسخ

    همه قیمت آزمایش رومیخوام بدونن شماهم هیچ عددی ننوشتین باسپاس

    • کلینیک تابناک, 19 اسفند, 1402 @ 3:02 ب.ظ پاسخ

      سلام وقت بخیر
      لطفا جهت اطلاع از تعرفه ها با بخش پذیرش کلینیک با شماره 02188800404 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *