تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی

تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی

بهترین مرکز تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی در تهران کجاست؟ ویژگی های یک کلینیک تشخیص بارداری خارج رحمی خوب چیست؟ چه مراکزی خدمات تشخیص بارداری خارج رحمی را ارائه می نمایند؟ چطور بهترین مراکز تشخیص بارداری خارج رحمی را شناسایی نماییم؟ بهترین دکتر متخصص تشخیص بارداری خارج رحمی چه کسی است؟ چطور یک مرکز تشخیص بارداری خارج رحمی معتبر پیدا کنیم؟ مراکز تشخیص بارداری خارج رحمی چه خدماتی را ارائه می نمایند؟

آدرس و تلفن بهترین مرکز تشخیص بارداری خارج رحمی را چطور پیدا کنیم؟ نحوه انتخاب بهترین مرکز تشخیص بارداری خارج رحمی چگونه است؟ هزینه تشخیص بارداری خارج رحمی با بیمه و به صورت آزاد چقدر می شود؟ مجهزترین کلینیک تشخیص بارداری خارج رحمی کجا واقع شده است؟ آیا خدمات تشخیص بارداری خارج رحمی در تمام مراکز تصویربرداری پزشکی مشمول بیمه می شود؟ آیا بیمه تکمیلی هزینه تشخیص بارداری خارج رحمی را پرداخت می نماید؟

بارداری خارج رحمی چیست؟

حاملگی خارج رحمی (Ectopic pregnancy) معمولا زمانی اتفاق می افتد که تخمک بارور شده در خارج از رحم کاشته شده باشد. حاملگی لوله ای نوعی از بارداری است که در لوله رحمی که تخمک ها را از تخمدان ها به رحم منتقل می نمایند، اتفاق می افتد. وظیفه اتصال رحم به تخمدان ها را در بدن لوله های رحمی بر عهده دارند. چنانچه تخمک در این لوله گیر نماید، تبدیل به جنین نخواهد شد و در صورت ادامه دادن بارداری می تواند سلامت مادر را نیز به خطر بیندازد.

علائم بارداری خارج رحمی چیست؟

معده درد ناگهانی و یا تدریجی

احساس درد نوک شانه به علت تحریک اعصاب

خونریزی واژینال به شکل آبکی و به رنگ قهوه ای تیره

عفونت‌های دستگاه ادراری، درد به هنگام تهوع و دفع مدفوع

بهترین پزشک متخصص تشخیص بارداری خارج رحمی کیست؟

مدیریت مرکز تصویربرداری فوق پیشرفته تابناک در راستای کسب جایگاه نخست بهترین مرکز تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی در تهران در رقابت با سایر مراکز رادیولوژی و سونوگرافی تلاش داشته در کنار فراهم آوردن محیطی تمیز و پاکیزه به منظور حفظ سلامت بیماران، خریداری دستگاه های فوق پیشرفته تصویربرداری پزشکی و چکاب دوره ای دستگاه های قدیمی در راستای ارتقا کیفیت نتایج حاصل از تصویربرداری ها، انعقاد قرارداد با انواع شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی به جهت کاهش هزینه های درمانی و …

از کادری مجرب و با دانش متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص بهره بگیرد که تنها به تحصیلات دانشگاهی اکتفا نمی نمایند و علاوه بر مطالعه گسترده با شرکت در دوره های پزشکی مختلف مرتبط دانش خود را بروز می نمایند. بنابراین خیال شما عزیزان به هنگام مراجعه به این کلینیک در راستا حضور پزشکان متخصص می تواند آسوده باشد.

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

درد شانه، خونریزی واژینال، درد شدید لگن و شکم، احساس سبکی سر، سرگیجه یا غش کردن و … از شایع ترین علائمی هستند که در صورت بروزشان در طی ایام بارداری توصیه می شود به منظور تشخیص و بررسی هر چه سریعتر علت آن به پزشک مراجعه نمایید.

کلینیک تابناک یکی از بهترین مراکز تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی در تهران آماده خدمات رسانی به شما همراهان گرامی است.

تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی

مطالب مرتبط با مقاله تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی :

  1. علائم حاملگی خارج رحمی چیست
  2. سونوگرافی بارداری خارج از رحم چیست
  3. سونوگرافی شریان رحمی در تهران
  4. سونوگرافی رحم و ضمائم در تهران
  5. در سونوگرافی رحم چه چیزهایی مشخص میشود
  6. سونوگرافی کلر داپلر رحم و تخمدان
  7. تنگی شریان رحم در بارداری
  8. اختلال رحم دو شاخه یعنی چی؟
  9. ارتباط طول دهانه رحم با سن حاملگی

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله تشخیص بارداری خارج رحمی با سونوگرافی می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *