سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر

سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر

سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر کدام است؟ یک مرکز سونوگرافی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مرکز سونوگرافی دقیق چه مشخصاتی دارد؟

در این مقاله سعی داریم تا یک مشخصات کلی از یک سونوگرافی خوب را شرح دهیم تا با آگاهی کامل تری به جستجوی یک مرکز سونوگرافی در شهر تهران بپردازید.

امروزه با افزایش شیوع بیماری هایی مختلف، پزشکان روش های تشخیصی زیادی را مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مهم ترین و پرکاربردی ترین این روش ها جهت تشخیص انواع بیماری ها، سونوگرافی با استفاده از بهترین و به روزترین ابزار و تجهیزات می باشد.

در ابتدا به شرح یک مختصری از فراصوت نگاری، نحوه و عملکرد آن پرداخته می شود.

سونوگرافی

امروزه سونوگرافی یکی از روش های تشخیصی پیشرفته جهان می باشد. سونوگرافی انعکاس امواج صوتی می باشد که دریافت می شود بنابراین هیچ خطری ندارد اما این مساله دلیل بر این نمی شود که افراد مدام برای انجام سونوگرافی اقدام کنند مگر اینکه افراد به دستور پزشک مجبور به انجام سونوگرافی ماهانه باشند.

برخی از سونوگرافی هایی که توسط کلینیک تابناک (سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر) انجام می شود:

سونوگرافی سینه

 با استفاده از سونوگرافی سینه تمام قسمت ها و بافت های داخل سینه مشخص می شود. از سونوگرافی پستان در بررسی توده های توپر یا توخالی سینه بکار می رود. ذکر این نکته الزامی است که سونوگرافی سینه نمی تواند جایگزین ماموگرافی باشد در واقع از سونوگرافی سینه برای بررسی نتایج غیرطبیعی ماموگرافی به کار می رود.

سونوگرافی تیروئید

سونوگرافی تیروئید یک روش تشخیصی بدون درد می باشد که در بررسی دقیق ناهنجاری های تیروئیدی مانند کیست، دقیق گره ها و ندول های خوش خیم و بدخیم تیروئید مورد استفاده قرار می گیرد.

سونوگرافی غربالگری دوران بارداری

سونوگرافی های لازم در طول دوران بارداری که تمام خانم های باردار باید آن را انجام دهند شامل دو مرحله می باشد : سونوگرافی سه ماهه اول بارداری که سونوگرافی NT  نام دارد که در هفته ۱۱ تا ۱۴ بارداری انجام می شود و سونوگرافی آنومالی اسکن که در هفته ۱۸ تا ۲۲ بارداری قابل انجام است.

سونوگرافی شکم

 با سونوگرافی شکم تمام بخش داخلی دستگاه گوارش مورد بررسی قرار می گیرد. در این میان مهم ترین کاربرد سونوگرافی شکم در تشخیص بیماری های صفرا می باشد. همچنین متخصصین سونوگرافی در برخی از بیماری ها با استفاده از سونوگرافی می تواند جداره و ضخامت معده و روده را مورد بررسی قرار دهد.

عملکرد دستگاه سونوگرافی

اصلی ترین سیستم بخش اولتراسوند مبدل یا پروب نامیده می شود که از آرایش کریستال های پیزو الکتریک تشکیل شده است. هنگامی که به کریستال ها سیگنال الکتریکی اعمال می شود دچار ارتعاش شده و امواج صوتیف فرکانس هایی را تولید می کند که اولتراسوند یا فراصوت نامیده می شود. هنگامی که امواج فرا صوت به بدن ارسال می شود از میان پوست و آناتومی بدن عبور داده می شود و به بافت های بدن با چگالی و تراکم های مختلف برخورد می کند. انعکاس امواج توسط این کریستال ها دربافت شده و به سیگنال الکتریکی تبدیل می شود. سیگنال های الکتریکی توسط کامپیوتر به شکل نقاط روشنی بر روی تصویر مشخص می شود.

مزایای سونوگرافی در یک مرکز سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر

  • دارای کاربردهای فراوان تقریبا در تشخیص تمام بیماری ها
  • غیرتهاجمی بودن و بدون عارضه بودن آن
  • عدم ایجاد درد در حین انجام سونوگرافی
  • هزینه کم استفاده از سونوگرافی در مقایسه با دقت بالای آن
  • عدم ایجاد خطر خصوصا برای مادران باردار

انتخاب یک مرکز سونوگرافی خوب

 یک مرکز سونوگرافی خوب در تهران باید شامل به روزترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا باشد. همچنین داشتن کادری مجرب و با تجربه و متخصص در این زمینه از ویژگی های تعیین کننده یک سونوگرافی خوب می باشد.

خدمات ارائه شده توسط مرکز تصویربرداری تابناک

مرکز سونوگرافی تابناک به عنوان یک مرکز سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های تمام دیجیتال و با همکاری تیم تخصصی و فوق تخصصی پزشکان خانم و آقا آماده ارائه خدمات ذیل می باشد:

  • سونوگرافی غربالگری پیشرفته جنین ۳ و ۴ بعدی
  • اکوکاردیوگرافی قلب جنین
  • سونوگرافی کالر داپلر رنگی و الاستوگرافی و فیبرواسکن
  • کلیه رادیوگرافی های جنرال و تخصصی و رنگی با دستگاه فول دیجیتال
  • ماموگرافی فول دیجیتال
  • پانورکس و سفالومتری فول دیجیتال

سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر

مطالب مرتبط با مقاله سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر :

  1. مرکز سونوگرافی خوب
  2. بهترین سونوگرافی تهران
  3. سونوگرافی بانوان در تهران
  4. آمادگی قبل از انجام سونوگرافی
  5. سونوگرافی کبد و هپاتیت در تهران
  6. سونوگرافی شریان رحمی در تهران
  7. سونوگرافی رحم و ضمائم در تهران
  8. سونوگرافی نسج نرم گردن در تهران
  9. سونوگرافی آنومالی و تعیین جنسیت

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله سونوگرافی خوب در میدان ولیعصر می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

4 دیدگاه ها

  • رویا نعمتی, 9 شهریور, 1401 @ 4:08 ق.ظ پاسخ

    سلام و خدا قوت ببینید بهترین امکانات هم داشته باشین جزو مرکز سنو و رادیولوژی برتر دنیا هم که باشید با اخلاق گند و بدبرخوردی که کادرتون داره انگار زیر صفر هستین
    زنگ زدم از منشی تون وقت بگیرم انگار با آدم دعوا داره ارث پدرشو بالا کشیدم بد برخورد کرد ترجیحم اینه برم جایی که برخورد کادرشون خوب باشن نه مثل کادر شما با آدم دعوا دارن.

    • کلینیک تابناک, 6 آذر, 1401 @ 9:07 ق.ظ پاسخ

      سلام رویا عزیز
      نظر شما جهت پیگیری به مدیریت کلینیک انتقال داده خواهد شد و مطمئن باشید این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد. امیداوریم روزی بتوانیم شایسته میزبانی از شما مراجعه کننده گرامی باشیم.
      شاد، سلامت و موفق باشید

  • Aghdam, 1 دی, 1402 @ 7:46 ق.ظ پاسخ

    سلام
    من پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ برای انجام سونو و….. به مرکز تابناک مراجعه کردم،،
    مثل همیشه، کلیه پرسنل بسیار حرفه ای، مودب، آراسته، مهربان و بامحبت بودند،،
    و فضای فیزیکی این مرکز کاملا بهداشتی، شیک و تمیز بود،،

    با آرزوی سلامتی و بهروزی..
    💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    • کلینیک تابناک, 2 دی, 1402 @ 3:38 ق.ظ پاسخ

      سلام وقت بخیر
      بسیار خوشحالیم که توانسیم رضایت شما را جلب نماییم
      سبز باشید و مانا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *