نمونه برداری از پستان در تهران

نمونه برداری از پستان در تهران

نمونه برداری از پستان چگونه انجام می شود؟ آیا نمونه برداری از پستان دردناک است؟ انجام این نمونه برداری چقدر زمان می برد ؟ چه نکاتی را باید پیش از انجام نمونه برداری از سینه ها رعایت کرد ؟ این آزمایش چه کاربردی دارد ؟ چرا نیاز به انجام آن است ؟ ویژگی های یک مرکز درمانی خوب برای انجام این تصویربرداری پزشکی چیست ؟

ما در این مقاله سعی داریم تا به تشریح کامل شرایط ، کاربرد ، الزامات و … انجام این تصویربرداری پزشکی بپردازیم . بنابراین به شما پیشنهاد می نماییم جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد این موضوع با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. مطمئن باشید با مطالعه این مقاله نه تنها چیزی را از دست نمی دهید بلکه پشیمان نیز نخواهید شد.

نمونه برداری از پستان پروسه ای است که در آن مقداری از بافت سینه به منظور بررسی های آزمایشگاهی خارج می شود. در طول نمونه برداری از این ارگان، بافت سینه مورد ارزیابی قرار گرفته و احتمال سرطانی بودن آن بررسی می گردد. این تکنیک به چندین روش قابل انجام می باشد. بیوپسی از پستان، نمونه ای از بافت سینه را به منظور تحلیل بافت این ارگان فراهم می نماید تا در صورت وجود مشکل پیش از شیوع به سایر بخش های بدن شناسایی شده و درمان گردد. نتیجه این آزمایش می تواند تا حد زیادی پزشک شما را برای تجویز درمان مناسب همیاری دهد.

چرا نمونه برداری از پستان انجام می گیرد؟

پزشک شما نمونه برداری از سینه را تجویز می نماید اگر:

  • زمانیکه شما یا پزشک معالجتان توده ای در داخل سینتان احساس کرده اید و یا ظن بر وجود آن در بدنتان دارید.
  • ماموگرافی های شما وجود توده ای مشکوک را در بافت سینتان گزارش می دهند.
  • سونوگرافی سینه خبر از وجود توده ای در سینتان می دهد.
  • ام آر آی سینه شما چیزی مشکوک را داخل سینه شما پیدا کرده باشد.
  • تغییرات غیر معمول در نوک سینه و هاله اطراف آن که شامل خونریزی از نوک سینه، پوسته شدن، تغییر سایز و گود شدن بافت آن می شود.

عوارض نمونه برداری از پستان

بافت برداری از پستان ممکن است با عوارض و پیامد هایی همراه باشد ولی هرگز نمی توان این آزمایش را به تعویق انداخت. برخی از عوارض احتمالی بیوپسی شامل:

  • تورم و سوزش موقتی سینه ها
  • عفونت و خونریزی در محل انجام بیوپسی
  • تغییر شکل ظاهری سینه بسته به مقداری که از بافت سینه شما برداشته می شود و وضعیت ترمیم آن

در صورتیکه پس از انجام نمونه برداری از پستان دچار تب شدید، با پزشک خود در ارتباط باشید. همچنین اگر در محلی که بیوپسی انجام گرفته است، پوست دچار قرمزی و داغی شد و یا ترشحات غیر معمول از پستان خارج شد، می بایست در اسرع وقت به پزشکتان مراجعه نمایید. تمامی واکنش های که ذکر شد ممکن است بر اثر عفونت بدن باشد. عفونت سینه پس از بیوپسی معمول نمی باشد.

آمادگی پیش از نمونه برداری از پستان

بهتر است پیش از انجام بیوپسی، پزشک خود را از موارد ذیل آگاه نمایید:

  • آلرژی و حساسیت به هر ماده خاصی
  • مصرف آسپرین در هفت روز گذشته
  • مصرف هر نوع دارویی که موجب رقیق شدن خون می شود.
  • عدم توانایی دراز کشیدن بر روی معده برای مدت زمان پیاپی

پیشنهاد می شود پیش از مراجعه برای انجام نمونه برداری، از لباس زیر راحت استفاده نمایید. اپراتور ممکن است پس از اتمام این پروسه از کمپرس یخ برای کاهش تورم استفاده نماید. این کمپرس داخل لباس زیر شما قرار گرفته و بسیاری از این عوارض را کاهش می دهد.

بهترین مرکز نمونه برداری پستان تهران

مطالب مرتبط با مقاله نمونه برداری از پستان در تهران :

  1. مراکز بیوسی پستان
  2. نمونه برداری از پستان
  3. بهترین مرکز سونوگرافی پستان
  4. بهترین متخصص اینترونشن پستان
  5. متخصص سونوگرافی پستان خوب
  6. بهترین مرکز نمونه برداری پستان تهران
  7. بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه
  8. نمونه برداری از توده پستانی چیست و چطور انجام می شود؟
  9. بیوپسی پستان برای تشخیص سرطان سینه

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک :

کلینیک تابناک بهترین مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شهر تهران در زمینه انجام آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد. کلیه تصویربرداری ها پزشکی مراجعه کنندگان گرامی در این مجموعه با دستگاه های پیشرفته و مدرن که کیفیت آنها به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد، زیر نظر پزشک متخصص و فوق تخصص صورت می پذیرد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز با اغلب شرکت های ارائه دهنده خدمات بیمه ای پایه و تکمیلی طرف قرارداد می باشد. بنابراین خیال شما عزیزان می تواند بایت تعرفه های اخذ شده و کیفیت نتایج آزمایشات و تصویربرداری ها صورت پذیرفته در این کلینیک، تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. از این که تا اینجا با مطالعه مقاله نمونه برداری از پستان در تهران ما را دنبال نمودید از شما بی نهایت سپاسگزاریم. در ادامه نیز با ما همراه باشید.

معرفی برخی از خدمات کلینیک تابناک :

مرکز تصویربرداری پزشکی فوق پیشرفته تابناک آمادگی دارد تا انواع خدمات رادیولوژی و سونوگرافی مرتبط با آزمایشات دوران بارداری مشتمل بر کلیه سونوگرافی های سه بعدی و چهار بعدی دوران بارداری، تعیین NT ، NB و آنومالی اسکن، تعیین جنسیت با دقت بالای ۹۰ درصد، مانیتورینگ NST ،غربالگری اول و دوم جنین، ماموگرافی و نمونه برداری و بیوپسی از سینه و پستان، سنجش تراکم استخوان و تعیین ریسک شکستگی استخوان، کلیه تصویربرداری های مرتبط با آزمایشات تیروئید (تشخیص، نمونه برداری، سونوگرافی داپلر و معمولی)، اکوکاردیوگرافی قلب جنین، تصویربرداری از ستون فقرات، رادیوگرافی OPG، عکس دندان و … را بالاترین سطح از کیفیت خدمات به شما مراجعه کنندگان گرامی ارائه نماید.

سلب مسئولیت از مقاله نمونه برداری از پستان در تهران :

در تولید محتوا این مقاله حداکثر تلاش و دقت صورت پذیرفته تا اطلاعات صحیح و قابل استناد به منظور رفع دغدغه های ذهنی و کسب اطلاعات بیشتر خدمت شما مخاطبان گرامی ارائه شود. با این وجود ممکن است برداشت اشتباه شما از یکی از جملات یا پاراگراف های این متن موجب آسیب های روحی و جسمی به شما شود.

لذا پیشنهاد می شود صرف مطالعه این مقاله یا هر نوشته دیگر پزشکی در فضای مجازی ملاک تصمیم گیری و اقدام شما قرار نگیرد و در مواردی که امکان تشخیص درست را ندارید از مشاوره های یک پزشک متخصص بهره بگیرید. همچنین شما می توانید درباره مسائل مورد ابهام مطرح گشته در این مقاله، نظرات و سوالات خودتان را از طریق بخش نظرات در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان یکی از پزشکان کلینیک پاسخگو شما باشند.

راه های ارتباط و تماس با کلینیک تابناک :

مرکز رادیولوژی و سونوگرافی تابناک در ایران ، تهران ، بلوار کشاورز ، نرسیده به میدان ولیعصر ، ابتدای خیابان برادران مظفر ، پلاک 143 واقع شده است. این مرکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 20 شب و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر آماده خدمات رسانی به شما مراجعه کنندگان گرامی برای انجام انواع آزمایشات و تصویربرداری های پزشکی می باشد.

همچنین شایان ذکر است این مرکز در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی امکان خدمات رسانی به شما سروران گرامی را دارا نمی باشد و برای اطمینان خاطر از زمان های آزاد برای انجام آزمایشات و تصویربرداری هایتان، رزرو وقت و همچنین برقراری ارتباط تلفنی با پزشکان کلنیک به منظور پرسش سوالاتتان درباره ابهامات موجود در متن مقاله نمونه برداری از پستان در تهران می توانید در تمام ایام هفته با شماره های 88800404-021 و 88891112-021 بخش پذیرش کلینیک تابناک تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *